Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2008

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 16/10/2008

16/10/2008
Αγαπητοί Συνάδελφοι/σες

Όλο το προηγούμενο διάστημα σεβόμενοι την ανάγκη για αποφυγή εντάσεων σε περίοδο εκλογών και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στο συμφέρον των εργαζομένων και της εταιρείας αποφύγαμε να καταγγείλουμε πρόσωπα και καταστάσεις που στέκονται εμπόδιο στην εταιρική πρόοδο και την εργασιακή ευημερία.

Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις που ο κόμπος φτάνει στο χτένι και μάλιστα σε μια από τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες Διευθύνσεις στην εταιρεία μας που είναι η Δ/νση Εξυπηρέτησης Πελατών.

Μια πολύπαθη Διεύθυνση αφού οι συνάδελφοι, εργαζόμενοι εκεί έχουν πολλές φορές να αντιμετωπίσουν εκτός από τη σκληρή καθημερινότητά τους και τις προσωπικές επιλογές και φιλοδοξίες του εκάστοτε Διευθυντή τους.

Στο παρελθόν έγιναν πολλές προσπάθειες προκειμένου να αλλάξει η κατάσταση και αυτό που έδωσε ελπίδες σε όλους τους εργαζόμενους ήταν η αντικατάσταση του Διευθυντή.

Την θέση αυτή ανέλαβε «μετά Βαΐων και Κλάδων» ο κ. Αθανάσιος Στράτος.

Οι εργαζόμενοι της Διεύθυνσης προσφέρθηκαν να τον βοηθήσουν στο δύσκολο έργο που είχε αναλάβει εναποθέτοντας τις ελπίδες τους για βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης και των συνθηκών εργασίας στα χέρια του.

Ο ίδιος τότε είχε αναγνωρίσει τα προβλήματα και τις δυσκολίες που αντιμετώπιζαν οι συνάδελφοι και τους διαβεβαίωσε ότι άμεσα οι συνθήκες εργασίας τους θα βελτιώνονταν αισθητά.

 Σήμερα, οι εργαζόμενοι στην Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών δεν αντέχουν άλλες υποσχέσεις.

 Σήμερα, το αντικείμενο της εργασίας τους δεν προστατεύεται, η δουλειά τους απαξιώνεται και οι συνθήκες εργασίας τους χειροτερεύουν.

 Σήμερα, ενισχύεται ο ρόλος της E-Value απαξιώνοντας τους εργαζόμενους που στήριξαν την εταιρεία όλα αυτά τα χρόνια.

 Σήμερα, συγχωνεύονται τμήματα και ευνοούνται λίγοι εις βάρος των πολλών.

 Σήμερα, ο κ. Στράτος, επιλέγει λανθασμένες πρακτικές διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού της Διεύθυνσης δημιουργώντας σύγχυση και αίσθημα αδικίας στους εργαζόμενους.

 Σήμερα, επικρατεί αίσθημα ανασφάλειας, δεν εξασφαλίζονται οι συνθήκες σεβασμού της προσωπικότητας και της αξιοπρέπειας των εργαζομένων και δεν εφαρμόζεται η αρχή της ίσης μεταχείρισης.

 Σήμερα, με αδιαφανή κριτήρια και λανθασμένες διαδικασίες δημιουργούνται εργαζόμενοι, εξιλαστήρια θύματα, που χρησιμοποιούνται ως όμηροι στα γρανάζια της αναγκαιότητας για την προώθηση προσωπικών στόχων και φιλοδοξιών.

 Σήμερα, έχουμε σκλάβους εργαζόμενους από το παζάρι της αγοράς, τσαλακώνονται προσωπικότητες και συνειδήσεις και καταπατώνται στοιχειώδη εργασιακά δικαιώματα.

Όσο για τα πολυπόθητα αποτελέσματα…

 Οι αναμονές των συνδρομητών έχουν αυξηθεί. Αδιάψευστος μάρτυρας η αύξηση των παραπόνων που καθημερινά πια διαβιβάζουν οι πελάτες της εταιρείας.

 Έχει υποβαθμιστεί η ποιότητα της παραγωγικής εξυπηρέτησης των πελατών καθώς η Δ/νση εφαρμόζει αμφιλεγόμενες διαδικασίες και έχει διασπάσει το έργο της εξυπηρέτησης σε τρεις τουλάχιστον οργανωτικές μονάδες.

Τελευταίο δε χτύπημα του ‘’golden boy’’ της Cosmote είναι η προσπάθεια δημιουργίας στρατού υποτακτικών με μοναδικό στόχο την διατήρηση του ιδίου στη θέση ευθύνης του έχοντας ως κριτήρια την κομματική ή διαπροσωπική σχέση.

1. Καλούμε όλους τους εργαζόμενους της Δ/νσης σε διαρκή αγώνα για την προστασία της εργασίας μας.

2. Ζητάμε από όλες τις παρατάξεις και το Δ.Σ που θα εκλεγεί να πάρουν σαφή θέση και να καταδικάσουν τις πρακτικές και την πολιτική του Δ/ντη Εξυπηρέτησης Πελατών.

3. Καλούμε τον κ. Τσαμάζ και την κα. Παπαδοπούλου ως κύριους υπεύθυνους, να πάρουν άμεσα θέση προστατεύοντας την εταιρεία από τον κατήφορο που οδηγεί τη Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών ο Κος Στράτος.

Εμείς είμαστε έτοιμοι να χρησιμοποιήσουμε όλα τα συνδικαλιστικά και ένδικα μέσα που διαθέτουμε για να προστατέψουμε το κύρος της εταιρείας καθώς και την αξιοπρέπεια, το παραγόμενο έργο και τις συνθήκες εργασίας των συναδέλφων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: